Бавният мотоциклет няма предимство. Да, ако се качите на мотоциклета си, то е, за да яхнете завоите, да ускорите и да се изгубите във вятъра. Това е, за да се чувствате свободни и да взимате завоите бързо. Понякога ускорението се задъхва или е по-бавно. В този случай задействаме по-добро ускорение с бързо дърпане на ръкохватката.

Спестяване на време при ускоряване с бързо дръпване

А бързо издърпване на дръжката ще ви спести време при ускоряване. Всъщност, със стандартна дръжка трябва да завивате дълго време, преди да сте газили широко. С бързата дръжка това отнема много по-малко време. Това означава, че с по-малко въртене на китката мотоциклетът ви ще ускорява по-бързо.

За да вървите по-бързо, особено когато карате мотоциклети за писта или мотокрос, най-добре е да се откажете от серийната дроселова клапа. Бързодействащата дроселова клапа ще ви позволи да се възползвате от производителността на двигателя много по-бързо. От друга страна, ще трябва да дозирате газта по-внимателно, защото мотоциклетът ще бъде много по-жив. Това не е оборудването, което монтирате на мотоциклета си, когато карате само в града!

ускорение с бърза дроселова клапа

Удобен начин за използване на мотоциклета

Нормалното издърпване на тротилковото въже включва три завъртания. Трябва да завъртите около оста на кормилото, което включва и дроселовата клапа. В зависимост от марката и модела пръстенът може да бъде повече или по-малко чувствителен. Понякога велосипедистите увеличават този пръстен, така че оста на въртене да е по-наложителна. Така ще ви е по-лесно да я хванете и ще можете да карате по-бързо.

А конвенционалната дроселова клапа работи по следния начин. Съединенията на двигателя са свързани с кабел. Когато то се събуди, механиката се завърта по-бързо. Бързодействащата дроселна клапа не изисква това завъртане на ръката, за да се задейства турбината. Сякаш всичко е по-автоматизирано, което придава истинска лекота на използване.

Бързо регулиране

С помощта на система за бързо изтегляне , настройката на механиката е по-бърза. Всъщност не е необходимо двигателят да се изтегля насила. Той реагира директно на повикването, веднага щом бъде поискана дръжката.
При покупката трябва да знаете коя референция на ръкохватката е подходяща за вашия мотоциклет. Тя ще бъде различна в зависимост от марката: Пежо, Ямаха, Mbk , и т.н. Моделът също е критерий за избор, както и качеството. Един съвет: поръчайте онлайн за бърза доставка.

Инсталиране на бърза дръжка на ръкохватка

Лесно е да смените оригиналната си дроселова клапа. Можете дори да монтирате бързо теглене у дома. Целта е да замените оригиналната газова дръжка с нова дръжка за бързо теглене. Необходимо е да:

  1. разлепите гумената ръкохватка: разлепете я от газовата ръкохватка, като леко нагреете лепилото;
  2. демонтирате превключвателя на газта: развийте винта на кабела и го свалете. След това отстранете комода и издърпайте дръжката на газта;
  3. залепване: поставете малко неопреново лепило, за да прикрепите гумената дръжка и след това твърдата пластмаса.

Монтажът на дръжката приключва тук. Допълнителните настройки ще осигурят използването. С комплекта за издърпване трябва да разполагате с всички необходими приспособления и подробности за всяка стъпка. Може да се наложи да закупите и кабел за газта, в случай че не се справите с подмяната.


Последните корекции

Първо, ако лепилото не върши работа, можете да ги закрепите с тел. Увийте я така, че дроселът да не се движи. След това идва ред на регулирането на предпазителя . Тя трябва да е само няколко милиметра, за да се осигури отзивчивост при ускорение. Отвийте двете гайки на кожуха и завъртете втората, за да регулирате напрежението.

Няколко теста за финал . Това е задължително, тъй като използването на кормилото и вашата безопасност са заложени на карта. Затова завъртете кормилото няколко пъти, за да проверите напрежението и ускорението. То може да заработи от само себе си, ако сглобяването не е правилно. Моля, имайте предвид, че трябва да изчакате 24 часа след монтажа, преди да можете отново да карате велосипеда си.

Ще усетите разликата още при първото ускорение!

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *